רמ"ט מנכ"ל משרד הבריאות: "גן יפוצל אפי' באמצעות כיסאות לקבוצות"

    אסתי פלד No Comments on רמ"ט מנכ"ל משרד הבריאות: "גן יפוצל אפי' באמצעות כיסאות לקבוצות"

    רמ"ט מנכ"ל משרד הבריאות בריאיון ל'מהדורה המרכזית' על רקע החזרה הצפויה של חלק ממוסדות החינוך לשגרת לימודים ומעריך, "בראשון הקרוב יחזרו ללימודים. ייתכן ויהיו רשויות שייקח להם יותר זמן אבל בתוך מספר ימים כולם יחזרו לשגרה"

    צילום: פלאש 90
    15:07
    02.05.24
    מיכל ירושלמי No Comments on כשאמא שלפה את ה'קלף' הכי חזק: הרבנית חגית שירה בסיפור מיוחד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נועם ויצנר רמ"ט מנכ"ל משרד הבריאות התראיין הערב (חמישי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן והתייחס לפתיחה החלקית של מוסדות החינוך בראשון הקרוב, "הכוונה היא לאפשר להחזיר את מערכת החינוך עד כיתות ג', וגיל הרך לשגרת לימודים. אנחנו בדיונים אינטנסיביים עד משרד החינוך, תחת מגבלות של קבוצות מצומצמות שיהיו רק בקבוצה שלהם. ותוך מניעת התפשטות המחלה".

    ויצנר הוסיף כי "מחר יתקיים דיון מכריע על פי נתוני התחלואה, אני יכול לומר שהמערכת מערכת לפתיחה. גם אם לא יהיה ביום ראשון זה יהיה כמה ימים אח"כ".

    "אני מניח שלאח"כ כל מערכת וכל רשות, יאמרו את השיקולים שלהם להיערך ותוך מספר ימים כולם יפתחו ככל הנראה" אומר ויצנר בריאיון.

    לגבי גני הילדים: "גן יפוצל למספר קבוצות עד 8 ילדים בקבוצה, כדי שלא כל הילדים יחשפו לכולם אלה רק לחברי הקבוצה. הגננת תעבור בין הקבוצות. אולי לא תהיה מחיצה פיזית אבל יהיו כיסאות או אמצעי הגבלה בין הקבוצות. רוצים למנוע ערבוב בין כלל הילדים שאם תהיה ח"ו הדבקה, היא לא תהיה המונית".

    לדבריו "האחריות לא מוטלת על המורה, יש מנהל בית ספר ורשות מקומית והם האחראים. הכיתות הגבוהות עדיין לא לומדות וזה נותן את האפשרות לפצל את הילדים למספר קבוצות".

     

     



    0 תגובות